Shopping

I tisdags var jag och Malin en sväng på stan. Då hittade jag denna söta klänning!



och idag var vi också en sväng på stan, då hittade jag dessa jeansleggins!




Just nu sitter jag i soffan med Sigge och gör ingenting. Fast Emma kommer lite senare, som jag saknat mycket! 
Irriterar mig på att det snart är påsk, då ingenting kommer att vara som det brukar vara. Det känns så tomt! 
Men jag kommer vara i fint sällskap i alla fall. Syrran på lördag, träffa Malin på söndag, mormor och ena brorsan på måndag. Fast mest av allt önskar jag att det inte fanns några högtider...
Vad ska ni göra i påsk?


Föresten, här är en bild på Sigge i förrgår!
Han tyckte det var kul att sitta i min resväska, min lilla hårboll :)

Eleonor

Jätte fin klänning :)



Det enda jag ska göra i påsk är att äta påskmiddag ute i furuvik på lördag med bror och hans familj och mamma och mina småsyskon. Annars blir det lugnt bara. Hoppas du får en trevlig helg :) <3

A

Vet inte om det är våren som gör det, men jag blir alltid mer shoppingsugen just den här årstiden. Så mkt fint som hänger framme då!

BLir så sugen på en liten katt jag med, när jag läser om hur ni som har katt har det.Verkar så mysigt!

KRAM

Emma

Åh, din klänning är så fin!



Tack för en trevlig kväll fina du. <3

Såg dig idag när jag åkte förbi dig med bilen när jag var påväg ner till stan. :P Ses om ett litet tag igen!



Massa kramar