23:e december 2011

Det är en tuff tid nu. Saknaden är stor! Jag önskar mest att jag kunde spola fram tiden. Igår var en dag som för ett år sen var total kaos. Hade det inte varit för min fina fina storasyster, att jag flyttade dit just då hade saker och ting sett väldigt annorlunda ut...Kanske även idag? Jag tänker inte gå in i detalj men jag befann mig i ett tillstånd där jag var mer död än levande. Gårdagen var inte jättepositiv,
MEN finaste Emma skickade ett sms och frågade om hon kunde komma över. Såklart fick hon det! Vi skrattade, pratade och drack te.
Jag fick en superfin födelsedagspresent i efterskott. Vänner, vad gör man utan dom? Jag är så glad över att jag har er! :)

Jag kom hem ifrån Mora igår också. Det har varit en jobbig vecka (även om jag mest tagit det lugnt) känslomässigt. Denna vecka har verkligen öppnat mina ögon, jag har fått saker svart på vitt och jag är så glad över att jag fått det och faktiskt har chansen till att förändra. 

Men nu till lite trevligare saker. Idag är det den 23:e december. Alltså en dag före julafton! Det är fortfarande snö ute (även om den sakta men säkert håller på att smälta bort) och jag hoppas att den kan hålla sig till imorgon!Efter lunch ska jag in till stan och lämna in några papper... För att  sen på eftermiddagen åka hem till systeryster och fira julen där. Och trots att jag helst utavallt skulle vilja spola fram tiden (som jag vet inte går) får jag försöka göra det bästa av det. Försöka hitta julkänslan och ha det mys för att sedan gå på bio på söndag.


Och ja, jag kommer förmodlingen inte skriva något imorgon så god jul allihopa!
Kramar i massor

viktoria

Tack vännen!

Och jag sänder en stor kämparkram till dig. Vi ska fixa detta!

Godjul på dig, se till att ta hand om dig själv extra mycket! Ta extra mycket hjälp av folk runtomkring dig om du behöver!

KRAMAR OM! <3

Hanna

God jul kära vän!

Eleonor

God Jul till dig med vännen och vi får höras av i helgen om du kan följa med på måndag :)



Kram <3

Emma

Gumman då! Det var meningen tydligen att jag skulle komma över och få dig på lite andra tankar. Iaf för en stund.

Vad glad jag blir att du gillade presenten. Jag menar precis allt. <3



Imorgon åker jag hem från mommo och moffa. Vi måste ses ngn dag!

Kram