Hej!

Här ekar det lite tomt just nu. Det finns för tillfället inte så mycket att skriva.
Det mesta är så snurrigt att jag knappt kan sätta ord på det. Jag vet inte ens om jag vill...
Och det får ni tolka - ja precis som ni vill. Men jag tänker inte sluta blogga.

Lite från förra veckan är väl att jag blandannat klippte håret
och städade grundligt min lilla (walk in closet) garderob. 
Något jag behövt göra länge, så det känns skönt att ha gjort det. 
Har träffat lite vänner och lite så.


Håret är lite kortare nu... Känns väl sådär. Tur att det växer ut! 


 Sigge tyckte det var kul att springa runt och leka bland grejerna jag ställde ut i hallen när jag städe garderoben,
samt denna flyttkartong i vardagsrummet.

Emelie ♥

Ja, söndagskväll blir jättebra! Vilken tid ska vi säga? :)

Kram <3

KarinHannaIsabelle-

sv: Tack så mkt , och så lite så! :D

KarinHannaIsabelle-

sv: Tack! :D jag använder faktiskt väldigt lite photoshop, är ganska dålig på det xD nej men ibland fixar jag till lite grann men oftast öppnar jag bara bilderna där för att kunna spara dem som jpeg! xD

Emelie ♥

Det blir egentligen bra vilket som men kanske vid 20 då? :)



Tack vännen! Och föresten är du jättefin i frisyren :)



KRAM <3

Eleonor

Blev jätte fint med håret vännen :) <3