Dag 20 – Den här månaden

Marsmånad

Det började med dödsfall och det var pappas fru som lämnade världen.

Sen har det varit olika typer av läkarbesök och provtagning.
Möten hit, möten dit. Trötthet och lite kaos... 

Jag har träffat fina människor. Jag och denna fina människa har haft våra filmkvällar,
med både bra och dåliga filmval!  

Syrran har fyllt år.

Ena brorsan har flyttat.

Jag har ätit ute.

Tonat håret (Malin hjälpte mig).



Sigge har varit och är världens gosigaste katt. Skrämt mig då jag inte hittat honom. Och det visat sig att han legat i min säng under mitt täcke. Min lilla hårboll <3



Shoppat två tröjor.

Städat.

Våren verkar smyga sig fram nu, vilket är underbart! 

Många saker är på gång och vissa saker är just igång. Kanske berättar jag mer om
det med tiden... Men inte nu.


Det var väl lite kort om mars månad.