Julstök

Nu börjar det bli lite juligt även hemma hos mig!







Dagarna blir mörkare och mörkare, det gillas inte av mig. Visst, det är skönt att det är mörkt när jag ska sova.
Men nu är det ju mörkt redan vid tre. Det är lite överdrivet... Fast julbelysning lyser i alla fall fint. Tur det! 
I övrigt letar jag lägenhet, irriterar mig på att tiden går så snabbt. 

Det händer ingenting men ändå massor på samma gång. Just nu sitter jag dock och gosar med Sigge (min katt) i soffan. Han är så go!


Hej så länge!

Eleonor

Blev jätte bra med ljusstaken och även det andra pyntet :)



Du kan väl kolla upp om du har tid någon dag att träffas lite längre än igår så vi kan fixa bilderna och så :) Kram

Jessica - En flicka som är stark

åh så fint och mysigt :)

viktoria

Sänder en stor varmt kram till dig & hoppas du har en fin helg <3