Juldagarna

Julafton firades ju hemma hos syster och hennes familj. En mysig och lugn dag med mycket gott, prat i massor, julklappsöppning och inte att förglömma Kalle Anka. Sorgen av mamma och pappa fanns med, men det var lättare att hantera det iår jämfört med förra året, men förra året lättare än år 2010 som ju var rätt kaotisk. Att tänka tillbaka på den julen gör mig nästan tårögd. Det går inte med ord att beskriva hur dåligt jag egentligen mådde då. Men det värmer i mitt hjärta idag att min syster fanns för mig då, liksom nu.
Att jag kunde fira min jul med mina syskon och inte uppe i Huddiksvall.
Hursomhelst, livet går vidare och jag hoppas att resten av mina jular blir som denna mysig och lugn.  

På juldagen (igår)s förmiddag for vi på bio och såg premiären av Sune i Grekland - all inclusive. Perfekt familjefilm och om man behöver lite uppmuntran. Dock är orginalet Sune från 90-talet svårslaget! he he
Kvällen bjöd på besök av Emma som kom en liten sväng (jag, Malin och Emma bytte julklappar), Malin, elle och Anna, lite girltalk, musik, alkohol, popcorn och slutligen en sväng ner på rack'n'roll. Jag och Malin åt indiskt till middag - jättegott!
En jättetrevlig kväll! 



Fyra månader sedan sist vi sågs, men nu så :)


Annandagen. Malin sov över här inatt. Så först sov vi ut, åt frukost och drog senare in till stan för att äta en sen lunch och hinna in på Gina tricot efteråt. Dock blev det ingenting för mig idag men rean är lååång ;)  Jag tog sedan en liten vinterpromenix när jag kom hem och nu ska jag äta en seeen middag för att sedan mysa ner mig i soffan och titta på filmen Änglavakt som jag fått av mormor.
Ciao!
A

Skönt att du har fått ha en lugn och mysig jul! Det verkar faktiskt ha varit väldigt trevligt!
Kram!