Förändringar

Det är nog en stor punkt i mitt liv just nu, det händer mycket... Både bra och dåligt. 
Och det gäller att försöka hålla fasta på det bra! (trots att det inte alltid är så lätt) Tiden rusar och - 
på måndag befinner jag mig i Mora för att sedan veckan efter flytta till den nya lägenheten.

Emma och Malin har börjat studera på annat håll. Som jag saknar er, redan! 
Men fan vad kul vi ska ha när vi ses igen. Tur att det finns både msn och skype :)
Turligt nog har jag fina vänner kvar här också. 

Själv vet jag inte riktigt vad jag vill med mitt liv ännu. Just nu satsar jag på att ta en dag i taget. Leva i nuet.
I försök till att släppa oro, energitagande känslor och tankar. 

På tal om ingenting. Sigge, min lilla (stora) pälsboll har lärt sig öppna dörrar.   
Och jag har börjat spela wordfeud (kors i taket!), faktiskt väldigt bra tidsfördriv ;)


Det finns en ny 30 ämnen lista ute. Tror nog att jag ska ge mig på en sån, haha. 
Den som lever får se!





  

Emma

Saknar dig med, önskar du kunde vara med mig här! Men du gör helt rätt i att ta varje dag som den kommer tills du är redo att göra nya äventyr! Du är bäst, kom ihåg det! Puss och kram <3