Midsommar och midsommardagen

Ja, nu var även dessa dagar över. Men det har varit trevligt! Fast tiden har verkligen rusat iväg tycker jag...
Midsommar firade jag med några vänner ute på landet. Solen sken (tack tack tack för det!)
Det blev grillning, snapsvisor (jag drack dock ingen snaps)





Femkamp som blev fyrkamp pga. alldeles för mycket mygg och knott. Jag hade nästan glömt bort det små krypen. Hur ettriga de kan vara på landet, haha. Sen blev det tårta och snack på altanen, som sedan blev musik som gick vidare till gitarrspel och trubadur. Det blev dock ett abrupt slut på kvällen då de flesta verkade väldigt trötta.

Vaknade på midsommardagen pigg trots halsont och träningsvärk i låren, haha. Men inget som kunde spräcka gårkvällens planer.
För första gången på några år blev det två dagars. Och dag nr 2 skulle hållas hos mig!
 






Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Förutom att kurera rösten som kommit i målbrottet. Suck!
(Hm.. Vem smittade mig?)
Så det blir nog en kopp te eller två. En liten promenad också kanske.
Hata söndagar!
Ulla

hej! Vad kul att träffa på dig igen. Vilken tur ni hade med vädret.Midsommarafton blir så mycket roligare om det är uppehåll. Jag blir imponerad över att ni firade midsommar två dgr i rad. Det kanske man ska prova på nästa år. Tack för tipset!