Liiiiista

Lovar du att vara ärlig?
Jadå.

Du heter:
Therese

Smeknamn:
Mest Tessan

Låt som du lyssnar på när du är ledsen?
Väldigt olika

Vad tror folk om dig?
Jag vet inte...

Stämmer det?

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår och min rumpa. Jag är dock inte så förtjust i min rumpa :p

Vad säger du för att imponera på någon?
Det beror på situationen

Hur imponerar man på dig?
Var dig själv, lite humor skadar inte

Brukar du skratta för dig själv?
Ja! haha, roliga komediserier

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Hemlis!

Var bor du?
I en lägenhet

Trivs du där?:
Jo, helt ok

Äger du några converse:
Hah faktiskt inte

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider

Är du allergisk mot något:
Kiwi

Hur svarar du i mobilen:
Hej det är Therese

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hejdå!

Antal timmar sömn inatt:
ca 9

Sov du ensam:
Nej, Sigge låg nedanför mina fötter (min katt)

Brukar du komma i tid:
Ja på något vänster lyckas jag oftast med det

När blev du fotad senast:
Hm.. på någon fest kanske

Hur känner du dig nu:
Trött

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, mörka färger

Vad tycker du om fötter:
Bra att gå på

Vad saknar du:
Mamma och pappa, some friends

Favoritdryck på morgonen:
Äppeljuice

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 23-24

Vill du hellre ha mejl än brev:
Brev är kul

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja!

Har du spytt offentligt:
Nej

Är du nöjd med ditt liv:
Nja...

Vad gör du i morgon:
Tvättar kläder inför Moraresan

Vad är det värsta du vet?
Dödsfall av de som verkligen betyder
Svek
Lögner

Vad längtar du till?
Ingenting just nu

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja verkligen!

Vad använder du för shampoo?
Dove

En speciell dag du minns:
Idolaudition 2007

Hur gammal är du:
23 (fyller 24 i november)

Tycker du om någon just nu:
Hehe japp, många!

Gröna eller röda äpplen:
Supergröna

Vilken tid gick du upp idag:
Klockan: 09.00.

När grät du senast:
Igår

Bär du glasögon eller linser:
Inget av det

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej

Vill du gifta dig:
Med rätt person så, ja kanske

Vill du ha barn:
Kanske

Är du bra på att laga mat:
Jodå

Är du flygrädd:
Haha jaaa...

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Tror du på ett liv efter döden:
Ingen aning

Tycker du om sushi:
Jo det är gott!

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvälls

Vilken ögonfärg har du:
Grönblåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja

Biter du på naglarna:
Nej

…och där var det slut!