Vad är rätt val? tankar i tusen

Idag satte jag bollen i rullning på riktigt när det gäller val och beslut. Vart kommer jag befinna mig om ca en månad? vad vill jag med mitt liv? ska jag tänka långt eller kortsiktigt? Det snurrar... För jag har svaret på båda ... kortsiktigt då blir det ett val, långsiktigt ett annat.
Lite panik över att kanske behöva ha en plan b också. Hur ska jag finna den? frågor utan svar just nu.
Det är de där jävla valen jag måste komma fram till. Hm... I dont know!

Sen ska jag börja ta tag i en sak också, som jag egentligen skulle ha tagit tag i för längesen (men som man brukar säga, bättre sent än aldrig).
Och efter ett ganska långt samtal imorse känns det jävligt läskigt, what do I give myself into? en del av mig vill slingra sig ur,
fly, men på lång sikt skulle det inte att hjälpa mig ett skit.

Detta är väl nutidens grubbel för tillfället. Alla knutar knyts säkert upp snart, men det är drygt att vänta på det.

Lite positivt för dagen är i alla fall att jobbet inte kändes lika segt idag och att jag varit på ansiktsbehandling. På vägen dit träffade jag på min spanskalärare från högstadiet. Jättekul! vi pratade om tiden som var då, och hur mycket som har förändrats sen dess. Och återigen känner jag mig plötsligt så gammal, haha. Hon berättade att idag tar det mycket tid bara att få eleverna att sluta fiffla med mobilena på lektionstid och att barn var barn längre på den tiden (nu ska de växa upp så snabbt). När det gäller mobiler så fick jag min första riktiga mobil när jag var 13. Den hade en liten antenn och ett spel "pac man" :), men jag kan nog räkna upp på två händer hur många gånger jag ringde på den under det året. Egentligen så började jag väl inte använda mobil ordentligt förrän jag började gymnasiet. Ja samhället har verkligen förändrats väldigt mycket på kort tid... Aja nog om det, tillbaka till ansiktsbehandlingen, jag tycker inte att det är så skönt som alla säger att det är. Visst jag känner mig fräschare efteråt men egentligen inte mycket mer än så.
Fast det kanske beror på vad man gör för typ av behandling också?

Sen har jag fått en del positiva nyheter angående personer jag känner. Jag glädjs verkligen!! :)
Det är så härligt att höra att det går bra.

Jag vill ha sommar nu!!!