Trevligt värre!

Igår var det sista jobbdagen och nu ska jag ha mina sista två semesterveckor.  Känns så skönt med lite ledigt igen!

 
Det firades hos Daniel och Josefina m.f. 
Vilket var jättetrevligt!

 
Kom hem vid två inatt. Mår helt ok idag. Förutom att det känns som att jag skulle kunna sova i en evighet p.g.a. blodförlust.
Jag fick nämligen det där vi tjejer får en gång i månaden i natt. Magen gör ooooont!!! och har därför varit bästa vän med vetekudden sedan jag vaknade. Ja, det är mycket vi kvinnor får stå ut med... he he. 

Annars verkar vädret ganska ostadigt. Det mullrar lite av och till trots att jag just nu inte kan se mycket till åskmoln. Vädret har väl fått spel helt enkelt. Kan ju kanske bero på många dagar utan regn (fast nu kommer lite stänk faktiskt) och det senaste sådär jätte varma. 

Vad jag ska hitta på idag vet jag inte. Men det känns som att det blir en sån där tahandommigsjälvdag.
Inga måsten, inga krav bara göra precis vad jag vill. Låter inte helt fel :) 
 
 
Hejdå så länge!
Sara

iChat finns inget värre än mens!!!

Svar: Turligt nog har man den bara några dagar.
apeaceofmee.blogg.se