Första dagen på andra veckan

Nu är det sommar nu är det sol! 23-24 grader varmt idag. Aahh. Skönt! :)
och första dagen på andra semesterveckan börja lida mot sitt slut.
Jag har faktiskt varit nöjd med vädret som har varit hittills dessa semesterdagar.
Nöjd över dagarna överhuvudtaget! hoppas det kan fortsätta i samma anda veckan ut.

Lite tråkigt att busstrejken kommer hit, med start idag.
Turligt nog kommer vi nog inte märka av den ordentligtförrän onsdag eller torsdag -
när bensinen tar slut. Tack och lov har jag inga ärenden på stan på ett tag.
Fast jag förstår att de vill strejka, skulle jag nog ockå ha velat göra om jag jobbat där. 
Hoppas bara att konflikten löser sig fort!

Imorgon ska jag få rida hos en mycket betydelsefull person. Ska bli så kul! :) är ju snart ett år sen sist nu.
Känslan att rida i skogen när solen skiner, höra fågelkvitter och annat fint. Så ljuvligt! 
o
ch så vitt jag vet ska det bli fint väder även imorgon. 

Sen så längtar jag otroligt mycket till fredag då jag och Emma ska ner till Stockholm för spa.
För mig väntar bland annat en klassisk massage. Och där ska vi även övernatta, äta gott och försöka hinna med lite shopping :)
Sist jag var till Stockholm var nog för ca ett år sen när min äldsta bror fyllde 40 år, sen tror jag faktiskt inte att jag har varit där något mer - sen dess. Så det ska verkligen bli nice!

 
MICHELLE R - 15åring med Spastisk Diplegi

Hej! Såg ditt mail och undrar ifall jag skulle kunna få lägga ut det på min blogg? =) För tyckte det var så fint. KRAM <3

Svar: Det får du :) nämn inte mitt namn och min bloggadress bara. Just för att jag har svårt att acceptera min diagnos. Hoppas det är ok? Kram!
apeaceofmee.blogg.se