. . .

Ja, nu har snart en vecka gått igen. Det är läskigt hur fort det går! (undra hur många gånger jag skrivit något liknande i min blogg).
Tiden bara springer... Och ja, 75% av klassen är ledig imorgon. Naturligtvis hamnade jag bland de andra 25% som inte är det.
Fast, aja så hemskt är det väl inte. Går bara i skolan mellan 10-12.00. Sen är det helg även för mig!

Ikväll har jag suttit och slängt papper samt satt in i pärm. Det är så sablans tråkigt!
varför la jag inte pappren i pärmen redan från början? Hm... Fast nu är det gjort.

Och snart är det jul. Var är min julkänsla?
Hoppas den kommer snart. Kanske efter det att veckotentan är gjord?  

Who knows..
A

Ja, så tänker jag ofta, om man kunde gjort sånt där tråkigt pappersarbete med en gång och inte sparat det tills det ligger en hel hög!!
Julkänslan har tid på sig! Det har inte ens hunnit bli advent än:)
Kram!

Svar: Idag är det första advent! :) Kram!
apeaceofmee.blogg.se