Önskelista!

Ja, nu fyller jag som sagt snart 25 år. Det där med att fylla år är ingen rolig sak längre. Inte bara pga. min överdrivna åldersnoja, haha.
Nä, men utan mamma och pappa känns det tomt. Även om jag verkligen är oerhört glad och tacksam för syskon och vänner som dyker upp. Inte för att jag vet om någon tänkt dyka upp iår. Presenter behövs inte, det är umgänget som betyder mest! fast om jag ändå fick drömma lite skulle min önskelista se ut ungefär så här (står inte i ordning).

1. Presentkort till en ny mp3 + hörlurar.  

2. En ny DVD.

2. Presentkort på typ Bikbok, HM eller Gina tricot.

3. En kabel som man kan koppla från datorn och få bild på tv:n (kommer inte riktigt ihåg vad den heter).

4. Stereoljud till datorn.

5. Presentkort på massage.

6. Presentkort på Face And Bodycenter

7. Pengar.

8. Någon flaska vitt vin kanske

9. Skilda världar säsong 12

Typ så :)

Annars då, jo jag har ätit en mindre god middag.
Jag som verkligen sett fram emot att äta något nytt och så smakar det inte bra alltså.
Vilken besvikelse! räckte med att känna lukten. Buhu! :(
Sen har jag nästan skrivit klart min uppsats, nu är det bara justeringar och källor kvar, tummen upp!
Jag har även varit på en långprommis i det fina höstvädret, dammsugit, diskat och lite allmänt småplock.
Nu ska jag sätta mig och titta på film med lite gotta. 
 
A

Tänk att alla människor går omkring och har så mycket åldersnoja! Jag har det också alldeles förskräckligt! Fast 25 skulle jag gärna fylla igen! Tyckte också det lät mycket då förstås...Men det är nog det året då jag faktiskt på riktigt började känna mig vuxen. Antagligen berodde det inte på själva åldern utan mer på att jag började jobba mer på allvar, fick egen klass och så. Du har i alla fall massor med unga år kvar, så oroa dig inte för åldern. Fast jag vet hur det känns! Det var definitivt roligare att fylla år som barn! Och jag kan verkligen föreställa mig att det inte är lika roligt när man inte har sina föräldrar kvar, dem som gav en livet...Men de skulle varit så stolta över dig, det är jag verkligen säker på! Du har gjort så otroligt stora framsteg!!
KRAM!

Svar: Tack för dina värmande ord! <3
apeaceofmee.blogg.se