... Fortsättning!

21. Favoritlåt just nu:
Keisha - Die young

22. Roligaste ämne i skolan:
Det roligaste ämnet i skolan var nog på gymnasiet svenska, naturkunskap och teater.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Matte utan tvekan!

24. En bok jag gillar:
Jag gillar inte böcker. 
Fast när jag gick på skrivarlinjen läste jag God natt Mr Tom. Den var bra!

25. En film jag älskar:
Älskar och älskar vet jag inte...
Men tio orsaker att hata dig. Den är bra... Och Heath Ledger var sååå snygg!

26. Favorit tv-program?
Oj, vad svårt! Vänner blir det nog.

27. Favoritdoft:
Doften av nyklippt gräs på sommaren.
Solen skiner på blöt asfalt.
Korvgrillningsrök.
Hudlotion med doft av cocosdoft.

28. Detta äter jag gärna:
Tacos.

29. Dricker helst:
Vatten eller cola light.

30. Favoritgodis:
Lite blandat.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Just nu vet jag faktiskt inte. 

32. Färg på mina ögon:
Grönblåa.

33. Min längd:
158cm

34. Jag tror på:
Att jag kommer sitta bänkad framför Skilda världar ikväll :)

35. Jag spelar:
Inget instrument. 

36. Person jag beundrar:
Många i min närhet.

37. Så här bor jag:
I en lägenhet med Sigge.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga just nu.

39. Det här tänder mig:
Humor, leendet m.m.

40. Det här gör mig avtänd:
Hängbrallor och spottloskor som spottas bläää...!

Malin;

Jag stjäler den här listan från dig nu, bara så att du vet (hej dålig inspiration!). Höhö.

Hoppas du inte tror att det här ska vara värsta superkommentaren bara!
Skrattade dock åt det där med dina tår när jag läste det första gången, haha. Tår är aldrig snygga, men dina är faktiskt one of a kind ;)

Svar: Haha do it! :) mer kommer... Nu trodde jag absolut att detta skulle vara en superkommentar ;) (skämt och sido) Helt seriöst, det måste inte vara superdupiga kommentarer. Skriv precis vad du vill :)
Haha, I know!!
apeaceofmee.blogg.se