Usch, kallt :(

Ja, nu är hösten här på riktigt. Trots att dagens väder var sol så har vindarna varit iskalla. Huaa!
Sorgligt att vintern snart är här också. Jag vill ha sommar. Snart fyller jag 25 år också. Jag minns när jag var liten då tyckte jag inte alls om att fylla år på vintern/senhösten. Då kunde man ju inte ha kalas ute, springa runt i tunna kläder och gå barfota i gräset. Så jag var alltid lite missnöjd med att fylla år så sent på året. Och inte nog med att det är kallt ute just nu (och kallare ska det bli),
det är kallt inne också. Som vanligt så här års. Och inte blir skillnaden särskilt stor för att jag säger till.
Jag funderar seriöst på att köpa ett sånt där litet värmeelement. Kanske kan det göra lite skillnad i alla fall!

Veckan har varit ganska tuff. Seminariet igår gick dock bra, men oj så nervös jag var! och efter tre timmar ganska död, haha. 
Jag och Petra skulle prata om ett kapitel angående kamratskap, grupperingar och hälsa i skolan.


Och imorgon är det min första online-tenta (internethemtenta 'typ') inom högskolan. Läskigt värre.
Håll en liten tumme för mig, det lär behövas!