Friday!

Ja då var det fredag igen. Jag slutar aldrig att förundras över hur fort tiden går!

Och hur är det nu. Jo, jag har varit lite låg på sistone. De senaste dagarna har varit riktiga grubbeldagar. Tankar på hur jag ska gå vidare med allt... Lite klokare har jag blivit men allt är inte fullt så enkelt som jag önskar.

Aja, nog om det.

Jag hade tänkt att åka in till stan idag och köpa skor, och in till stan åkte jag faktiskt. Det jag inte tänkte på var väl att alla "typ" var nere på stan. Löningsdag idag ju. Så jag scannade bara igenom skohyllorna lite snabbt och gick och köpte godis på hemma kväll istället, yum! 

Det har varit underbart väder ute idag. Jag premiäråt middag på ballkongen utan jacka. Yeej liksom!

 
Jag som vanligtvis inte alls är förtjust i tomater (tomatsåser, soppor och så går inte),
men idag fick jag ett konstigt sug efter sånna där små (pärltomater - lite sötare), haha.

Sitter och tittar på filmen "Den gröna cykeln". Verkar väldigt bra faktiskt.
A

Ja, om livet ändå ville vara lite enkelt...ibland åtminstone...När måste du bestämma dig för vad du ska göra "sen"? Hur går det för dig med allt?
Så skönt nu när det är lite varmare och man kan börja använda sin balkong lite!!
Kram!

Svar: Jag har egentligen ingen tidsbegränsning ännu. Det är snarare jag som stressar på mig själv, vilket kanske inte är så bra. Men jag känner att jag vill försöka ligga steget före, åtminstone i tänket. Jodå, det går väl... Har inte fått något svar av läkaren ännu men det borde jag få snart. Hade en liten krasch förra veckan, men mår lite bättre nu. Fast jag kan ju påpeka att kraschen berodde på någonting bra jag gjort (även om själva kraschen i sig var jävlig).Kram!
apeaceofmee.blogg.se