Lite guldkorn i det vardagliga

Halloj, tänkte bara kika in här lite snabbt innan jag ska lägga mig. Nu är jag hemma igen (kom egentligen hem redan igår eftermiddag) och jag har även fått min nya telefon, wiiie! :) det tog faktiskt endast en dag. Men överföring av det gamla numret kommer inte till den nya förrän på måndag, så än så länge använder jag den gamla.. Fast håller på att föra över kontakters nummer från den gamla till den nya. Känns så kul att snart kunna ta bilder med bra kvalite! om någon av er som läser har några bra tips på fotoappar som kan piffa till redan tagna bilder får ni mer än gärna skriva ner dem i en liten kommentar här nedan :)
 
Imorgon ska jag lyxa till det lite med massage. Det var ett år sedan sist så det ska bli underbart skönt! så stel som jag känner mig i kroppen, främst i nacke och axlar. Hoppas att lite knådning ska hjälpa lite (eller i alla fall för stunden - för mer och kvarvarande effekt behövs nog några fler och täta besök. Synd bara att det ska kosta så mycket... Annars skulle jag absolut unna mig det regelbundet. 

Imorgon kommer nästa del av Gotlandsresan förresten, då blir det delen om självaste bröllopet :) tänk att det redan har gått tre veckor (idag prick på dagen) sedan vi åkte dit. Tiden går så läskigt fort... Aja hörs imorgon! :)