Årsresumè 2014 del 2

Ja, höften började krångla och jag fick börja gå till sjukgymnast, jag som nyligen hade slutat i samband med att allt fungerade så bra. Camilla lyckades få mig efter månader av tjat att gå på ett spinningspass, något jag trodde skulle bli mitt första och sista... Men det visade sig vara min grej och i samma veva hittade jag även tillbaka till gymmet och nu tränar jag regelbundet i båda delarna. Det blev pyssligt med Matildas möhippealbum. Måendet åkte bergochdalbana. En gastroskopi gjordes, någonting som var obehagligt men inte lika hemskt som förväntat, de hittade ingenting (nä då hade det ju gått nästan ett halvår, under skoltiden, sen min magkatarr tog riktig fart - en katarr som till slut fick mig att börja kräkas ofrivilligt). Jag åkte till Gotland för att med två andra tjejer vara brudträrna på Matilda och Johans bröllop, en underbar resa som fick mig att på riktigt leva. Väl hemma åkte jag på en rejäl förstoppning tack vare allt skräp och blandningar jag åt på resan, haha, så blev tvungen att uppsöka läkare. Jag var på kyrkogården. Började gå på Nygården för andra gången, hade inga som helst förväntningar då jag var negativt inställd p.g.a. tidigare år, men det visade sig vara bra för mig denna gång. Fyllde tjugosex och alla fyra syskon kom och grattade mig :) bakade massor för att ta igen alla år av ätstörning som inneburigt strängt fikaförbud, åt därför detta år och njöt för fulla muggar. Annars har jag utmanat mig. Kämpat. Vilat. Softat. Levt. Kraschat. Myst med Sigge. Flirtat. Skrattat. Gråtit och så mycket mer. Fast samtidigt tycker jag att detta år har varit ganska händelselöst med småperioder av mer händelserikt på både gott och ont!