Sista dagen med omtentan

Oh ja... Vad jag längtar till i morgoneftermiddag. Klockan 17.00. ska tentan vara inlämnad. Turligt nog var det tre andra frågor den här gången. Det gör det hela lite mindre hemskt i alla fall. Fast med det säger jag inte att det inte är totaltråkigt och väldigt drygt.
Klarar jag inte detta den här gången vet jag inte vad jag gör. Idag var jag i skolan från 9.00.-12.00 sen kom jag hem 13.30. Satt mig med detta helvete och satt till 16.30. Tog en timmes paus körde på igen fram till nu klockan 22.00. Det är ju tyvärr inte så att texten bara rullar fram... Nu ser jag mest framemot imorgon efter klockan 17.00. Sen blir det en intensiv plugghelg som ska varvas med vila och filmtittning.

Egentligen hade jag viljat vara hemma imorgon, som halva klassen kommer att vara. Då hade jag haft gott med tid att skriva. Fast inte ska jag ha sån tur inte. Jag hamnade i andra delen av klassen och det vi ska göra innebär obligatorisk närvaro. Bläää!

Och nu ska jag inte spy mer galla, utan se klart på ett skilda världaravsnitt innan jag ska lägger mig. 
Jag skriver nog mer imorgon, kanske skriver lite på listan jag kommit efter med :)