Inte hemma

Just nu är jag inte hemma. Nope, varken jag eller Sigge (katten) faktiskt. Jag befinner mig just nu hos min mellerstaäldsta broder. Min lägenhet har sanerats då jag har haft lite problem med äckliga djur. Då gäller regeln 24 timmar ur lägenheten för djur. Så jag sitter här i brorsans vardagsrum och tittar på någon komedi på netflix. Han jobbar natt så har radhuset för mig själv. Kommer hem igen imorgon, då hoppas jag mina oinbjudna gäster är borta.
Linda

Hej,Du vackra,söta,vän,,,så härligt O fått prata med dig, O läsa på din blogg.kommer O fortsätta med det,du e ju bara. Så go,O en såååååå söt Sigge.miljoner kramar från din vän linda

Svar: Hej finaste Linda! Det var verkligen så kul att prata med dig idag :) Jag saknar dig!Åh, dina småpluttar var också jättesöta. Miljoner kramar tillbaka
apeaceofmee.blogg.se