Brudtärneklänningen

För någon månad sedan hittade jag denna fina inne på VeroModa. Svart, elegant, figursydd klänning med spetsdetaljer. Ska jag vara helt ärlig så känns det inte helt bekvämt att lägga upp denna bild (heller inte att ha den på mig), men jag ville visa er hur det ser ut med spetsen (bild nr 2). Jag klär mig som sagt sällan sådär figursytt så det är lite nytt för mig, haha. Men tänkte att jag ska börja någon gång :) så vad tycks? (ignorera att det ser ut som att jag inte har någon byst, hihi). Känns lite konstigt att jag kommer vara svartklädd på Matildas - bröllop, men ja, det är ju så hon vill ha det, då ska hon få det också :)

 
Malin

That ass! ;)

Svar: Det var ju klänningen du skulle fokusera på ;)
apeaceofmee.blogg.se

elin syster

snygg :) kram

Svar: Tack! :) Kram
apeaceofmee.blogg.se