Har ni några förslag?

Alltså, jag har ju en del av er som verkar hänga i och läsa min blogg. Därför frågar jag; har ni några önskeinlägg, något speciellt ni vill att jag ska skriva om någon gång? Var inte blyga nu utan kommentera gärna. Jag vet som sagt att ni är xx antal som läser :)  
A

Jag tycker ju bäst om de personliga inläggen, som handlar om det liv du lever, dina tankar och åsikter om saker och ting.
Kramar!

Svar: Tack för din åsikt :)
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Jag gillar lite varierande inlägg! Vardagsinlägg, foton, inspirerande citat, filmtips och så. :-)
Fast det viktigaste för en blogg tycker jag ändå är att man skriver om saker som man själv tycker är kul, för oftast lyser det igenom och bloggen får en speciell touch om man skriver om det man gillar att skriva om.

Svar: Tack för din åsikt :) Jo det håller jag helt med om. Just nu känns det dock som att jag sitter fast lite. Jag har liksom ingenting som jag riktigt brinner för att skriva om. Så fångar lite ideèr, så tack så jättemycket för dina :)
apeaceofmee.blogg.se