272 - 285

272. Spenderar du mycket tid framför tvn på hösten?
Det beror på många saker... Vilket väder det är (regn och rusk = tv-väder), mitt mående o.s.v.
 
273. Planerar du att göra något speciellt i höst?
Jag ska till Emma i början av november, annars vet jag inte.

274. Vad gjorde du idag för exakt ett år sedan?
Gick på högskolan och var i slutet av kursen folkhälsovetenskap,
kände mig inte så förväntansfull över att snart bli 25år. 

275. Om bara du får välja en låt att lyssna på hela hösten, vilken
väljer du?
Oj, jag vet verkligen inte..

276. Tipsa om en film som kommer ut på bio i höst som verkar bra
Ingen aning alls.

277. Hiss & Diss - Hösten
Diss: Mörkret som blir även på dagtid p.g.a. regn och rusk.
Hiss: Soliga höstdagar, alla fina färger, filt och tända ljus på kvällarna.



278. 5 härliga höstplagg du gärna går runt i
Älskade stickade tröjor, varmare strumpor, sjalar o.s.v.



279. Tycker du det är intressant att prata med andra människor
om tvserier du gillar?
Ja det gör jag!

280. Finns det något du stör dig på i tvserier?
Serier där karaktärerna pratar med sig själva.

281. Följer du någon dokusåpa?
Ja, bigbrother pinsamt nog!

282. Om du fick vara en karaktär ur en tvserie, vem vill du vara?
Rachel i vänner!

283. Länka en favoritscen ur en tvserie
Jag bara älskar denna scen!

284. Hiss & Diss - Tvserier
Hiss - Ett bra tidsfördriv. 
Diss - Långlivade serier har en förmåga att bli sämre ju fler säsonger som sänds.

285. 5 tvserier du avfärdat genom att bara titta på omslaget,
hört namnet eller sett en kort sekvens ur
1. 24, 2. Revenge, 3. Cougar town, 4. Lost, 5. Scrubs