258 - 264

258. Är du bra på att ta hand om dig själv?
MYCKET bättre än bara för några år sedan.

 
259. När mår du som allra bäst?
När jag träffar vänner som betyder! och när jag har klarat av någonting svårt.
260. Har du brutit något någon gång?
Nej, och jag hoppas att det håller sig så.
261. Om du blir sjuk, vill du kolla upp det snabbt eller väntar in i
det sista för att se om det går över av sig själv? 
Jag är nog den som väntar in några dagar... 

 
262. Tipsa om något som gör dig glad när du är nere
Alla mina vänner!


 
 m.f.

263. Hiss & Diss - Ditt mående just nu
Hiss - Det är inte svart
Diss - Ont i halsen :/
(som jag dock haft i några dagar men inget mer).

264. 5 knep för att hålla sig frisk
Jag vet inte riktigt om jag har några knep.
Brukar väl tänka att envarierad och balanserad kost
med mycket vitaminer säkert gör någonting.