En dag på stan!

Ja, idag har jag träffat Josefina och lilla Teo, vi har lunchat, gått på stan och ätit glass lakrits, kokos och äpple utomhus (glasskulorna var enorma så lyckades inte få i mig allt. Ändå är den gröna och den vita en halvkula så egentligen = två kulor, men det är svårt att tro) i sensommarvädret, egentligen tänkte vi äta lunchen ute också men borden var så låga så det fick bli inomhus. Fast vad gör det (även om det så klart hade varit skönt) i trevligt sällskap.

 
Josefina var glad idag :)


och Teo lika söt och go som vanligt!


Just nu är jag jättetrött och har väl egentligen varit hela dagen. Sådär så att ögonen bara vill slå ihop och stanna där. Men jag vill inte sova än så ett tag till får dem allt vara öppna. 

Förresten, var det någon av er som läser som kände av jordskalvet igår? det gjorde jag, eller jag trodde att jag inbillade mig när det kändes som att soffan skakade (vilken den ju faktiskt gjorde, vilket jag förstod när jag gick in för att läsa tidningen på kvällen http://www.gd.se)