...

 
Grattis på födelsedagen finaste mamma!!! du skulle ha fyllt 60år idag, önskar att du fanns här så att jag kunde fira dig. Jag hoppas på att du vet om att du finns i mina tankar, allra främst idag och att du känner min kärlek! 

Om du och pappa kan läsa detta; hjälp mig att lösa det som vi ingen lösning finner, som får mitt hjärta att splittras i bitar.


 

Maja Lagnemo

Hon visste säkert om hur du kände för henne, likaså med din pappa.
Jag tror inte på Gud men jag tror ändå på någonting. De vi älskar lämnar oss aldrig, de finns alltid med oss någonstans.
Massa kramar! <3

Svar: Jag försöker tro och tänka så jag med. Hoppas verkligen att det är så!Kramar i mängder <3
apeaceofmee.blogg.se

A

Oh...födelsedagar och årsdagar är svåra! Jag vet!! Dina föräldrar är alldeles säkert nära dig och både känner din kärlek och överöser dig med sin.
Stor varm kram!!

Svar: Kramar <3
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Styrkekram <3<3

Svar: <3
apeaceofmee.blogg.se