Svar på era frågor!

­­­Ni har under några dagar fått ställa frågor till mig, och nu har jag svarat på dem. Hoppas ni är nöjda med svaren :)
Och glöm inte att ni närsomhelst kan fråga om vad som helst! :) 

* Drömyrke?
Drömyrke är nog som coach av något slag, liksom hjälpa människor att få tillbaka livsglädjen.
Sen skulle jag också vilja föreläsa om olika saker.

Drömställe att bo på? :) 
I ett hus på landet bland bergen i Norge eller i ett vackert tegelhus i Danmark.

* Favoritserie? 
Just nu 'Orange is the new black', men jag älskar även Vänner :)


* Någonting du ser fram emot?
Att få börja arbetsträna.­­­

* Har du något drömresemål? :)
Italien eller Grekland tror jag :)

* Hur gammal?
Jag är 26 år men fyller 27 år i november.

* Ditt mål med bloggen?
Jag har nog inget riktigt mål. Jag skriver om det som faller mig in, lägger upp lite bilder och blandat.
Sen är det bara roligt om det finns någon som tycker att det är intressant! :)

* Drömresa :D?
Läs längre upp :)

* Vad har du för framtidsdrömmar?
Att må så pass bra att jag kan utbilda mig, jobba heltid (eller i alla fall halvtid) och tjäna egna pengar!

* Vad gick du på gymnasiet (om du gick) annars avd ville du gå? :)
Jag gick estetisk teater, vilket var precis det jag ville komma in på :)

* Hur började du blogga?
Oj, det var nog någon gång på det tidiga tvåtusentalet på Lunarstorm, haha.
Sen har jag väl haft en hel del bloggar genom åren. Men nu är det denna :)

* Roligaste med att blogga?
Roligaste med att blogga är att få skriva. Kommentarer är heller aldrig fel :)

* Vilka bloggar läser du?
En hel del faktiskt. Men några av dem är krigszonen.blogg.se, annmi.blogg.se, evahle.se.
amandacarlberg.com och spontan.blogg.se Men som sagt, många fler också.

* Vem är din idol?
Mamma var min absolut största idol när hon levde. Hon var en sån som försökte se positivt på allt trots att hon hade så mycket motgångar och smärta, men hon lät aldrig det ta över hennes liv. Annars skulle jag nog säga Mia Skäringer.

* Vilken maträtt hade du kunnat äta resten av livet?
Tacos, tacos tacos :D

* Hmm, 5 favoritbloggar? :)
Läs längre upp :)

* Bästa tv-serien?
Läs högre upp :)

* Drömresmål?
Läs längre upp :)

* Vad ska man göra för att göra dig glad?
Visa att du finns :)

Favoritblogg?
Kan inte välja.

* Det bästa/sämsta med att blogga?
Jag har iprincip svarat på det bästa med att blogga längre upp. Men det sämsta är väl att jag tycker design är svårt.
Så det ser lika ut lite längre än vad jag kanske skulle vilja.

* Vilka serier följer du?
Orange is the new black och Pretty little liars :P

* Är du mer av en strand typ, eller gillar du fjällen?
Jag föredrar absolut stranden framför fjällen.

* Du gillar att laga mat och prova nya livsmedel?
Inte direkt. Innan jag blev sjuk i en ätstörning tyckte jag att det var jätteroligt att laga mat, och framförallt äta sådant som jag vanligen inte åt. Nu är jag frisk från ätstörningen men kör oftast på säkra kort. Men ja, ibland testar jag på lite nytt också ;)

* Där du föredrar att leva (storstad, lillastad, land)

Just nu trivs jag väldigt bra i stan. Men jag kan tänka mig att bo på landet längre fram.

* Hur gammal är din katt Sigge (min bror även som en päls boll, använde jag flera "vanliga" katter ...)

Sigge är sju år :)

* Hur kommer du att vara i 10-15 år?

Förhoppningsvis kommer jag att må bra och känna mig nöjd med livet. Vara lyckligt gift, kanske har jag barn..
Och jobbar med det jag vill.

* Har du fortfarande drömmar eller önskemål?
Läs om liknande frågor högre upp.


Tack så mycket för alla frågor :) Hade faktiskt inte förväntat mig så här många. Så det var kul!:)

Vanessa andersson

älskar också den serien :D

Svar: :)))
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Vilken nostalgi! Jag började också blogga på lunar för massa år sen! :)

Svar: hihi :)
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Kul att få veta mer om dig och vad kul att du länkade min blogg, det betyder mycket :) <3

Svar: :) <3
apeaceofmee.blogg.se

Viktoria Eriksson

bra svar! :)

Svar: Kul att du tycker det!
helt från mitt hjärta :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så kul att höra att du läser min blogg! :D

Svar: :)
apeaceofmee.blogg.se

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Rolig med så många frågor, men du måste titta på suits, riktigt bra!

Svar: Ska absolut kolla in vad det är för program :) Vilket nr blev du för mig då? :)
apeaceofmee.blogg.se

N

Kul läsning :)

Svar: Kul att du tycker det :)
apeaceofmee.blogg.se