Julbussen!:)

Idag fick jag åka julbussen in till stan idag, den det står GOD JUL på ;) jag har sett den åka lite här och där men aldrig i mitt område. Det måste ha varit en extrainsatt buss då den var ganska mycket förtidig. Så när jag klev på var chauffören utklädd till tomten med värsta skägget :P synd att det inte var fler än ett barn som klev på, de hade nog verkligen tyckt att det var häftigt!

 
 
Catrin Monica Sandberg

Vad kul med jul-buss :)

Svar: Ja, det var det faktiskt. Lite ombyte i vardagen ;)
apeaceofmee.blogg.se

linah

men, va kul med en julbuss!:D

Svar: Det var det! lite annat i vardagen! ;)
apeaceofmee.blogg.se

Josefin

Haha åh vad roligt!

Svar: Det var det, haha. :)
apeaceofmee.blogg.se

A

Tack för din fina långa kommentar!! Den var verkligen tänkvärd och jag försöker att ta till mig det du skrev och tänka så istället.

Vad otroligt mysigt med en sån buss!! Attans att man ska bo i Stockholm där det inte händer sånt här :)

Kram!

Svar: Vad bra att jag kunde komma med åtminstone något användbart!
Haha, du får komma hit och åka julbuss :D

KRAMAR
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Haha vad mysigt :D

Svar: Det var det, haha. Något annat i den vanliga vardagen ;D
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Men så mysig buss :D :D

Svar: Det var den. Jag fick allt en gnutta julkänsla! :D
apeaceofmee.blogg.se

Madeleine

Gud så mysigt! Dock är jag en gnutta grinchen iår men den bussen såg ändå mysig ut att åka :)

Svar: Det var rätt mysigt faktiskt :)
apeaceofmee.blogg.se

Emma

haha, va mysigt en väldans julkänsla måste det vara!

Svar: Ja det var det, riktigt mysigt! :)
apeaceofmee.blogg.se