Inget bra läge!


Just nu skulle jag vilja gå i ide. Stryka ett streck över och vakna när våren har börjat blomma fram... Nu är det bara ett evigt plaskande och blaskande. Det tycker jag att hela denna vinter har varit. Och den senaste veckan har mitt läge varit lite down, eller ska man kanske säga senaste veckorna? Fast visst lite ljusglimtar visar sig ibland tack och lov, dem suger jag upp som en liten svamp. Fast jag kan inte medge att jag har så där jättestort flow just nu med ex en höft och rygg som gjort ont sedan i somras, och som den senaste veckan har blivit mycket värre. Har träffat sjukgymnast sen det började och ska nu även få träffa läkare, hoppas på att få göra en rögnten! det går ju mycket rematism, atros, fybromelargi o.s.v. i min släkt. Det skulle vara skönt att veta om det är något av dessa problem eller ännu skönare att få veta att det inte är något sånt utan något man kan göra något åt. 

Nu sitter jag i soffan och tittar på Ninja warriors. Funderar på att lägga lite pussel på mitt tusenbitarspussel och inte ge upp, hehe. Jag har nog i alla fall allt som allt lagt hälften.

Hoppas på att min bok som jag beställt kommer snart... Men vad det är för bok får ni veta när jag fått den :)