Makrame

Min dator har verkligen varit emot mig idag. Den har gått att starta upp och logga in, men sen har det bara blivit svart. Jättemärkligt! jag har testat att starta om den måååånga gånger, tagit ur och i batteriet m.m. Men verkligen ingenting har fungerat. Till slut lyckades jag gå in någon genväg till internet men ändå inte få upp skrivbordet. Sen så bara orkade jag inget mer så då gick jag och diskade istället... Och när jag hade diskat klart och kollade datorn igen så fungerade den plötsligt. Hm... Märkligt!

Förutom det så har jag idag lärt mig göra makreamearmband. Verkade riktigt krångligt men såg krångligare ut än vad det egentligen var. Och här är ett av resultaten; 


Någonting jag absolut vill fortsätta att göra. Kanske blir nästa mål att prova med lite olika färger? den som lever får se!


Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, hur gör man sådana där?:)

Svar: Oj, lite svårt att förklara. Kanske kan lägga upp en liten video när jag blivit lite mer haj på det själv :)
apeaceofmee.blogg.se

Kajsa-Stina

Gud så irriterande när datorer ska krångla sådär! Så jobbigt! Men skönt att det ordnade sig under tiden du diskade :)

Tycker armbandet är så fint också! Tycker om att pyssla på och särskilt med att göra smycken o så så detta ska jag definitivt testa på :)

Kramar <3

Svar: Ja gör det! Och säg till när du har resultat färdigt :) Kram <3
apeaceofmee.blogg.se