...

Det har den senaste tiden blivit en hel del godsaker. Men men ibland får man ju lyxa till det lite ;)
Gårdagens glass! vanilj med chokladtopping, yummie.

 
Kajsa-Stina

Åh gud vad gott det ser ut! Och självklart ska man få unna sig godsaker då och då! Och särskilt nu på sommaren är ju glass såå gott och en riktigt bra törstsläckare! Ska gå emot mina hjärnspöken och våga mig på en smarrig mjukglass med någon god topping <3

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra. Det är så gott och ingenting kommer att hända på kroppen, det kan jag lova dig! <3
apeaceofmee.blogg.se

Amanda CL

såååå gott ju :D

Svar: Ja!!! :D även om jag inte är något större fan av glass så smakade denna riktigt gott!
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Mm vad gott :)

Svar: Det var det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Det där såg riktigt gott ut :)

Svar: Det var det också :)
apeaceofmee.blogg.se

Vanessa andersson

åhh så gott :D

Patricia

Det är klart man ska lyxa till det! Ser underbart gott ut!

Emma Engström

Det är faktiskt okej att lyxa till sig ibland! :D

Svar: Jo, jag håller med :D
apeaceofmee.blogg.se