Ja det rullar på

Ja, det där extremt dåliga har flytt sin kos återigen så nu är det bara att fortsätta vandra och se vad som komma skall. I tisdagskväll var jag på bilbingo med några från Nygården. Själv vann jag så klart ingenting med min vanliga tur... Men efter typ 100 felkryssningar av personer som tutat och trott sig ha bingo, men inte hade det, och en otroligt sövande och monoton utropare av nummer så vann en av oss i sällskapet i alla fall 2000 kr :). 


Sen igår var jag efter några veckors paus (då jag mot slutet innan pausen började tröttna) tillbaka på spinningscykeln. Och det gick väl bra, lite segt och en del mjölksyra ... men ändå rätt ok! fast jag kommer nog fortsätta att spendera mer tid på gymmet istället, i alla fall ett tag till och kanske ta ett spontant spinningspass då och då.

 
Sen då... Av det som är kvar av denna vecka ska jag, vad jag vet, ha "lunchdejt" med Mia, födelsedagsfirande av Elle och tvättstuga. Tvätten kan gå och tvätta sig själv tycker jag! men men... Och nu ska jag göra mig iordning för att gå till farmor och farfar där jag blir bjuden på lunch. Hoppas ni alla har en trevlig dag, och att vädret blir någelunda bra och somrigt!

Detta skrevs alltså i morse :)
 
Sarah

Lunchdejt o födelsedasfirande låter kul :)

Svar: Det var väldigt trevligt! :)
apeaceofmee.blogg.se

Kajsa-Stina

Vad skönt att det vände till det bättre och att det jobbiga flydde sin kos. Ibland drabbas man av jobbiga känslor vilket är fullt normalt och så måste det få vara ibland. Mår man aldrig dåligt så uppskattar man ju inte dom stunderna då man mår bra som jag brukar säga hehe! :)

Mysigt med bilbingo! Har inte varit på det någon gång innan men min pappa brukar åka på det på somrarna så har tänkt att följa med någonting nu i år och hoppas på lite tur att vinna något! (om inte annat så är det ju roligt att bara delta i spelet) <3

Svar: Nä det är sant :) Det viktiga är också hur man hanterar det hela.
Ja, bilbingo var skojigt! så jag tycker absolut att du ska följa med om du får chansen :) <3
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

Vad skönt med ett spinningpass! Skulle själv behöva ta mig till gymmet haha, men man orkar ju inte ;)

Svar: Jo det var skönt. Känns i hela kroppen, hehe.
apeaceofmee.blogg.se

Amanda CL

men vad roligt för den :D

sv: DV är min dagliga verksamhet :) inte lätt med alla förkortningar. Tycket Daglig verksamhet är så långt att skriva därför förkortar jag det :)

tack :)

Svar: Ahh ok, antog att det var något sånt :)
apeaceofmee.blogg.se

A

Haha, jag håller med! Tvätten kan tvätta sig själv!!
Låter som att du har det rätt lugnt och skönt i alla fall!
Kram!

jhennifer

Härligt med träning!! :D

Om du har lust får du gärna kika in på min blogg som precis har en ny design. Jag bloggar om min vardag o lite allt möjligt, bland annat träning, mode, modelljobb, event, kompishäng och resor. Kram! :)

Svar: Ja, det är så skönt med träning! :)Kram
apeaceofmee.blogg.se