Maja Lagnemo

Dansa skulle jag också vilja kunna...
Sv: Tack vännen! Jag kämpar men när jag känner att jag står och stampar på samma ställe blir jag så rädd, för jag vill ju fortsätta ta steg framåt.
Utmaningar är tuffa, extremt tuffa. Men jag får ta upp det med min behandlare imorgon...
KRam! <3

Svar: Ja, det ser så härligt ut att kunna dansa, och fina klänningar ha dem oftast också :) Jag känner igen mig i det du beskriver. Gick det bra att ta upp ämnet utmaningar med din behandlare?
Kramar <3
apeaceofmee.blogg.se

A

Jag tyckte studenten och tiden däromkring var en jobbig tid. Var inte alls lika glad över att sluta skolan som alla andra, var mest livrädd! Skolan kändes som en trygg plats, något jag visste hur det funkade efter alla år och var så rädd för att behöva blli riktigt vuxen.
Dansar du nu? Alltså inte professionellt, men går du på nån dans? Jag har alltid velat kunna dansa, för det verkar så härligt, men mina fötter vill inte alls vara så koordinerade så att jag kan. Eventuella partners brukar få sina fötter nertrampade rätt rejält:)
Kram!

Svar: Då kände vi bra lika du och jag! jag var dessutom ledsen över hur jag kände. Jag ville också vara glad, vara frisk och verkligen fira (så som jag hade föreställt mig att studenten skulle vara under många år... Många hade sagt att studenten var så underbar). Men den dagen innehöll bara massa jobbigt. Och jag hade inte ork till någonting då jag var så pass sjuk... Bläää! Jag går tyvärr inte på någon dans. Jag skulle gärna vilja men det går inte med mina ben. Ja visst verkar det superhärligt! :) Haha, jaha på det viset ;) Kramar <3
apeaceofmee.blogg.se