mother's day!



Grattis finaste änglamamma på mors dag!

 
Mors dag, en dag till att hedra våra mammor. Köpa presenter. hälsa på. fika. visa sin kärlek just denna dag. 
Fast jag vet inte vad jag tycker, är denna dag så behövlig egentligen? ska man inte kunna visa sin kärlek ändå? behöver det finnas en dag till att visa sin uppskattning? okej, det gäller inte alla, men det finns de som faktiskt inte visar sig intresserade annat än på morsdagen. En mamma är en mamma alla dagar. En mamma är alltid värd det bästa, det tycker jag i alla fall! sen är det svårt att inte tänka på alla de barn som faktiskt inte har en mamma, det måste vara jobbigt med en dag som fokuserar extra mycket på just mammor då och likadant med farsdag. Jag kan bara tala från mina egna känslor, för såklart önskar jag av hela mitt hjärta att just min mamma - inte vore död (inte min pappa heller för den delen).  

Finaste mamma, jag saknar och älskar dig alla dagar!


A

Du har så rätt! Samtidigt är det bra att det finns en dag då man verkligen får tänka efter och inse hur bra ens mamma är och visa det lite extra. Men det är så sant att det är svårt och tungt för dem som inte har sina föräldrar kvar. Jag kommer säkert alltid att vara ledsen den dagen när min mamma inte längre finns kvar, så jag förstår verkligen hur det kan kännas för dig!
Stor varm kram!