Black Friday!

Häromdagen var jag ut på en liten shoppingrunda. Jag hittade en kjol från Gina tricot, polotröja från Vero Moda och en top från Indiska. Utöver det blev det en värmeskyddsolja så att jag kan börja platta håret :) Förutom det så tände de julbelysningen på stan för några dagar sedan. Lite juligt sådär :) 


Förövrigt så håller jag nog på att bli sjuk, typiskt, jag som hade tänkt gymma imorse... Jag har ont i huvudet, halsen, kroppen och fryser... Inte blev det bättre av att jag somnade vid 3.30 inatt/imorse Bläää! men tack och lov har jag ingen feber. Och det känns inte som sist då jag blev sådär jättesjuk i våras. Fast jag har alltid en obehaglig och konstig känsla på kroppen när jag är sjuk. Det känns typ som att håret på kroppen står rakt upp som när man får  "tuppskinn" och som att kläderna ligger på självaste hårstråna och inte på kroppen  samtidigt gör det ont på kroppen. Märklig känsla det där. Någon som känt samma sak?

Gårdagens outfit.
 
Anita

Kul med Shopping :D

Svar: Ja, jag älskar det :D
apeaceofmee.blogg.se

Netti Starby

Vad roligt med shopping och du får krya på dig finis! Kram

Svar: Ja, jättekul med shopping :D Tack fina du! kram
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

snygga kläder
har faktiskt inte köpt något på Black fridag, känner ig väldigt duktig :P då jag shoppar alldeles för mycket!

sv: åh vad hemskt det låter! Vilka hemska öden båda dina föräldrar fick. Och din pappa där psykiatrin inte förstod!
tusentals kramar

Svar: Åh, jag borde också vara så duktig, men det är ju så kul att shoppa! ;p
Kramar
apeaceofmee.blogg.se

Sven

Nanu, återigen en ny layout? Jag har också alltid gillat den gamla, men det ser väldigt modernt utseende :) Vacker är festligt dekorerade gatan. Men vad som inte är vacker, att du är sjuk ... Jag önskar dig väl snart! :))

Svar: Tack, jag hoppas bli bättre fort! :)
apeaceofmee.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Kul att du hittade något på Black Friday! :) Själv köpte jag ingenting.

Tråkigt att du börjar bli sjuk! Krya på dig!

Svar: Tack det ska jag göra!Kram
apeaceofmee.blogg.se

A

Har aldrig hört ordet tuppskinn, bara gåshud. Lät lite roligare!
Men precis så där som du beskriver det känner jag mig när jag är sjuk!! Hade bara aldrig kommit på just den beskrivningen, men nu när du skriver så låter det exakt som jag brukar känna mig. Hoppas nu att det inte håller i sig så länge! Alla verkar vara sjuka nu. Jag har redan haft en rejäl förkylning och hoppas att jag slipper igen. Men det är svårt att hålla sig undan alla som är sjuka och hostar på tunnelbana och buss. För att inte tala om barnen i min klass...:) De är lika dåliga på att stanna hemma som jag :)
Kram!

Svar: Ja, det är många som är sjuka n u, suck! Jag som alltid har haft så bra motståndskraft, nu har den tydligen försvunnit någonstans. För jag har hunnit med att vara fruktansvärt förkyld plus att det nu är andra gången jag har problem med halsen i år. Ja men precis. Människor på bussar och tåg är ofta ohyfsade och hostar eller nyser rakt ut utan att hålla för. Irriterande. Kan tänka mig att barn är en stor smittkälla, dåligt av föräldrarna egentligen som skickar de till skolan trots att de kanske inte borde vara där... Men men, det kommer ju så småningom perioder då folk är mindre sjuka av sig :)
Kramis!
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Hoppas att du slipper bli sjuk! <3

Svar: Tyvärr har det brutit ut nu, fast jag smittar inte. Men kan lova att det gör ont när man har blåsor på halsmandlarna.
apeaceofmee.blogg.se

VERONICA - fashionblog

Härliga bilder fina duu! :) Kramar tjejen!

Svar: Tack tack :) Kram tillbaka <3
apeaceofmee.blogg.se

linah

såå snygg outfit! <3

Svar: Tack fina du! <3
apeaceofmee.blogg.se

Celine

Så mysigt det såg ut på första bilden!

Svar: Tack! :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Mysigt med Julbelysningen :D

Svar: Tycker jag också :)
apeaceofmee.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Hoppas du får en bra dag! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Fin du är :) Kul att handla lite. Jag hittade inget speciellt faktiskt men det var nog för att jag var så sliten eftersom jag började bli sjuk.

Svar: Åh tack :) Hoppas du mår bättre nu!
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

åh har du bytt header? snygg!

sv: tack :D

Svar: Tack vännen :) jag tyckte det behövdes lite förfriskning!
apeaceofmee.blogg.se

MATILDA

Usch aldrig kul att vara sjuk! :o

Svar: Nä usch, fast äter antibiotika nu så jag är nog helt återställd snart :)
apeaceofmee.blogg.se

Lilly

Vad fint hår du har!

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! : ) Ha en fin kväll, kramis!

Svar: Tack fina du :)
apeaceofmee.blogg.se