Tre saker

3 saker som jag skulle vilja uppleva igen:
√ Vara utomlands över juldagarna.
√ Att vara brudtärna.
√ Den första idolaudition 2007.

3 saker som jag uppskattar:
√ Mina nära och kära.
√ Att jag föddes i Sverige.
√ Alla som överhuvudtaget bryr sig om mig.

3 saker som jag vill ha:
√ En filmhylla.
√ En platttång.
√ Pengar.

3 saker som jag ska göra i helgen:
Bjuda hem mina närmaste vänner på tacos då jag snart fyller år.
√ Gå på farfars begravning :'( (fredag den 13:e :| hej skrock!)
√ Gå på dop på lördagen (obs. kontrasten).

3 saker som jag gjorde förra veckan:
√ Var till kyrkogården.
√ Tvättade.
√ Åt god lunch med Mia.

3 saker jag älskar att göra:
√ Träffa nära och kära
√ Att komma hem till en kärleksfull katt
som möter upp mig vid dörren
och älskar att gosa.
√ Göra det riktigt mysigt en fredagskväll.

3 saker som jag vill ska hända innan året är slut:
√ Att jag får börja arbetsträna eller åtminstone få veta var jag ska vara.
√ Att jag ska vinna pengar.
√ Att vi ska få en vit jul. 

3 ord som beskriver mig:
√ Omtänksam
√ sprallig
√ lugn

3 saker som doftar underbart:
Nyklippt gräs på sommaren.
Asfalten på sommaren efter regn.
√ Pepparkakor eller bullar i ugnen.

3 saker jag vill bli bättre på:
Aceptera saker/känslor som de är. 
√ Inte ha så höga krav på mig själv.
√ Inte stressa så mycket.

Sven

Det finns flera intressanta saker som du lär dig om dig själv! Jag delar med dig doften av nyklippt gräs. När vi campade tidigare fanns det också en fuktig lukt av gräs. Ibland upplever jag denna lukt och det är alltid trevligt! Jag tror att du kommer säkert igen fira jul utomlands. Absolut :)

Svar: Ja, det luktar sommar! :)
apeaceofmee.blogg.se

linah

sv; himla bra tips!! ska tänka på de<3

Svar: :) <3
apeaceofmee.blogg.se

Lina Tsutsumi

Vad kul att du sökt till Idol! Har själv gjort det, men jag kom aldrig till audition för jag orkade inte med trycket. Tyckte det var så jobbigt. Jag tror inte att jag är en sådan person som skulle gå den vägen.
Hur var det för dig? Hur gick det till?
http://jagarbipolar.spotlife.se/

Svar: Hej! kul att du också sökt till idol. Jag tror inte att jag skulle pallat trycket jag heller. Jag kom inte så långt men fick träffa en jury i alla fall och fick positiv kritik. Först stod jag ute i kön i ca 6 timmar, folk spelade gitarr och var allmänt glada och Carolina Gynning gick runt och intervjuade folk. Sen stod jag även 2 timmar inne i en stor lokal också. Efter det fick jag och två till gå och sätta oss utanför dörren där vi skulle sjunga. Sen i rummet där jag skulle sjunga fanns en jury, en mikrofon och en filmkamera. Så du stod också inför bara en jury? hur var det för dig och hur gick det till?
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Lät mysigt att bjuda hem vänner på tacos! :)

Svar: Det var jättetrevligt (och jättegott) :)
apeaceofmee.blogg.se

linah

får man sno listan?:D <3

Svar: Absolut! :) <3
apeaceofmee.blogg.se

milina.blogg.se

Rolig lista!

Svar: Kul att du uppskattar den! :)
apeaceofmee.blogg.se

Viktoria Eriksson

kul att läsa, älskar såna här listor :)

Svar: Kul att du uppskattar de :)
apeaceofmee.blogg.se

MALIN

Vilken rolig lista att läsa igenom! Att vara brudtärna har jag själv aldrig varit :) Kram

Svar: Vad kul att du gillar den :) Jag hade heller aldrig varit brudtärna innan. Kramis!
apeaceofmee.blogg.se

linah

hoppas du hade en bra ''fredag den 13'' även om de är en 'otursdag' xd HAHA!<3

Svar: Jodå, åkte till min vän på kvällen och blev bjuden på tacos. Fast begravningen var ju sorglig så klart! <3
apeaceofmee.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa! :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Jen

Jag drömmer också om en vit jul! Men det gör inget om det dröjer lite, kylan kan gärna vänta ett tag till =)

Svar: Håller med fullständigt! :) Här kommer snön dock till helgen :(
apeaceofmee.blogg.se

MATILDA

Så trevlig lista :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Jasmine

Svar: Tack för din visade omtanke.
Kram

Svar: Kram!
apeaceofmee.blogg.se

Emma Engström

Riktigt rolig lista! :D

Svar: Kul att du tycker det :)
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Roligt att läsa :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
apeaceofmee.blogg.se