Några bilder på höstens skiftningar.

Ja tycker det är så underbart vackert på hösten. Färgerna. Det virvlande prasslande löven. För att inte tala om den friska luften. Tråkigt nog har jag aldrig fotat dessa bilder med min systemkamera. Det har blivit att jag tagit bilder när jag varit på språng någonstans. Fast tur ändå att man i dagens samhälle nästan alltid har tillgång till mobilen, och alla bilder är ju inte jättedåliga; de mindre bra ser nästan ut som målningar kan jag tycka (fast kvalitén blir bättre om man kollar på dessa bilder genom mobilen) . Jag önskar att jag hade en bild på en gymnasieskola i stan, den har sånna där klätterväxter, på sommaren är den helt grön och på hösten blir den alldeles röd. Så himla fint!



 
 
 
 
 

Denna hör egentligen inte till hösten, men jag var bara tvungen att fotografera denna maskros som säkert inte ser ut sådär idag, så som den gjorde för bara två dagar sedan.

 

Och idag är det fredag. Jag ska dra till Malin ikväll, och dit kommer även några andra. Det blir några glas vin och god mat för att sedan dra ner på stan i natten. Hoppas ni får en underbar helg! 


Oslofru

Visst är hösten vacker <3

Svar: Verkligen <3
apeaceofmee.blogg.se

Jessy

Så fina färger på löven :D

Svar: Ja, älska't :D
apeaceofmee.blogg.se

♀ P E A C E R E V ♀

oh, vad gott med middagskväll ^^

fina bilder - speciellt fjärde bilden uppifrån ^^

Svar: Tack så mycket! :)
apeaceofmee.blogg.se

Netti Starby

Åh vilka vackra bilder! Kram

Svar: Tack, vad roligt att du tycker det! :) Kram
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Så härliga bilder :) Jag gillar verkligen hösten

Svar: Kul att du tycker det! :) ja, jag med. Så fin!
apeaceofmee.blogg.se

Isabella

Så fina bilder! :D

sv: Ja det är inget vidare, tack så mycket! Åh vad roligt, ni får ha det så kul då! :)

Svar: Tack så mycket! :)Vi hade det jättetrevligt!
apeaceofmee.blogg.se

linah

riktigt vackert:D! fina bilder du tagit.
Hoppas du får en grym fredag, kollar du på idol?:D <3

Svar: Tack så mycket :) Jag kollar inte på idol. Kollade lite i början men sen har jag glömt bort det. Kollar du? :)
apeaceofmee.blogg.se

Maja H

Så mysiga bilder!!

Svar: Tack :)
apeaceofmee.blogg.se

MATILDA

vad fina höstbilder :D

Svar: Tack :D
apeaceofmee.blogg.se

Nettan

Härliga bilder du tagit :) :)

---> http://nouw.com/Nettan

Svar: Tack :)
apeaceofmee.blogg.se

N

Vilka fina bilder!! :)

Svar: Tack :)
apeaceofmee.blogg.se

Sven

Man kan se den färgglada höst bra på dina bilder! Men när de första bilderna med mörka moln jag trodde nästan tung snömoln. Men det finns säkert också i Sverige för tidigt ... Jag hoppas att ni båda har en trevlig kväll och god mat (för din flickvän är säkert igen trevligt inte i Afrika 🐘 men att vara hemma). Prima helg!

Svar: Nä, snömoln var det inte denna gång, det är nog ljuset som gör att det ser ut så :) Och det blev en riktigt trevlig kväll! Min vän tyckte om Afrika väldigt mycket. Längtade inte alls hem. hehe.
apeaceofmee.blogg.se

Anonym

Hösten är min favorit årstid :)

Svar: Det är nog min också :)
apeaceofmee.blogg.se

milina.blogg.se

Älskar när träden är alldeles färgglada! :D

Svar: Ja det är såååå fint! :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Så mysigt :D

Svar: :)
apeaceofmee.blogg.se