Ilande smärta

Ibland saknar jag min mamma och pappa så fruktansvärt mycket att det
känns som att jag ska gå i bitar. Detta är en dikt jag skrev år 2011. 


Två ljus har slocknat
för att aldrig mer tändas

DET GÖR SÅ ONT!

vi har delat, upplevt 
och klarat så mycket
Tillsammans

Ni har alltid funnits för mig
kramat och tröstat
älskat mig för den jag är
 ... in i det sista

Nu gråter mitt hjärta
skriker av smärta
själen är tung
allt annat än lugn

Kan inte 
vill inte förstå
bara sova
sova bort allvaret
sanningen, helvetet
där jag frågar mig själv
samma fråga
- är det verkligen sant?

Sova och drömma
låtsas att ni lever
för att aldrig någonsin dö
 

 
 
 
 
Skogsraah ☾

Kram till dig <3 Jättefint skrivet!

Netti Starby

Gud vad fint skrivet och jag fällde några tårar <3 Kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Gud vilken fin och gripande text! <3<3

Amanda CL

tusentals kramar <3

sv: tack :D

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

svar: tack:)

N

Usch vad jobbigt :( Kan inte ens föreställa mig.. Kämpa på <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram! <3

Aurora

Men rara du, detta var så rörande. Jag beklagar djupt :'( ♡

Emma Engström

Vilken fin och lite känslosam text!

Linnea

Så fint :/

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilken fin dikt! Jag började gråta när jag läste den.
<3

Erica

<3 <3 <3 <3

Anonym

Det är en riktigt fin dikt, vilket du hade skriva! Bara skön... Krama från (idag) Leer/Ostfriesland 🍀 Sven

Svar: Tack Sven!
apeaceofmee.blogg.se

Jhennifer

❤️❤️

Anonym

Så otroligt vackert om något så hemskt och svårt 🌹 Varma kramar/Sofia

Svar: Tack snälla Sofia ❤ dina kramar värmer!
apeaceofmee.blogg.se