Byte av bloggportal!

Hej allesammans, och god fortsättning på det nya året! :)
själv har jag en känsla av att detta år kommer att bli kanon och jag hoppas verkligen att det uppfylls. 

Nu till rubriken! Jo, jag ska alltså byta bloggportal och nu kan ni alltså hitta mig på denna adress: http://nouw.com/apeaceofmee,
hoppas att ni vill följa med mig dit :)

Annars då... Jag hade ju en utmaning under år 2015, att se på 100 filmer på ett år, och vet ni jag Misslyckades! trots att jag snuddade vid målsnöret med så många som 94 filmer räckte det inte enda fram. Jag hade behövt ynka fem filmer till. Jag måste medge att det känns lite surt! men, men jag har aldrig sett så mycket filmer någonsin, så det kan i alla fall ge mig lite cred för ;) det var i alla fall en rolig utmaning att utföra! och jag ska såklart skriva vilka dessa filmer för december. Jag länkar som vanligt från imdb.com

82.Familjen är värre
83. Christmas Cupid
84.12 Dates Of Christmas 
85.Tusen gånger starkare
86. Delivery Man
87. 50 first dates
88. I taket lyser stjärnorna
89. Remember Sunday
90. Sune i Grekland
91. Solstorm
92. The Ugly Truth
93. Bäst i Sverige
94. Kronjuvelerna - 
Rekomenderas starkt. Har något annat, 
något bättre än de flesta svenska filmer.

Och detta är alltså det sista inlägget på denna blogg!