Linn Strömberg

Ska kika in dem :D

Svar: Kul :)
apeaceofmee.blogg.se

MartinaOlsson

Hej!
Jag har just nu en pågående julkalender i min blogg med massa härliga erbjudanden och tävlingar under varje lucka! De tävlingar som fortfarande är aktiva och som du alltså kan vara med och delta i och ha chansen att vinna fina priser är följande;

Vinn ett presentkort på 200kr hos Beccadesign!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56423/julkalender-lucka-5-4/

Vinn ett kit för händer, fötter och naglar från Burt's Bees!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56493/julkalender-lucka-6-4/

Hoppas någon av tävlingarna passar dig! :) En ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december.

linah

sv; min familj tycker mest att det är kul att jag ska byta namn och dom kallar mig redan för eva haha! <3

Svar: Oki doki :) <3
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

åh kul med filmtips :D

Svar: Vad bra att du tycker det! :D
apeaceofmee.blogg.se

Felicia [16år & rullstolsbunden]

Sv: Ja verkligen! Jaha :D Hinner du med att köpa alla julklappar då?, för det gör inte jag haha.

Bra tips!

Svar: Haha, jodå jag brukar lyckas men det är ju verkligen fullproppat med folk, haha! okej, det lät ju inte så jättebra haha ;P
Tack tack :)
apeaceofmee.blogg.se