Alla helgons dag!

Igår var nog den allra första gången på fyra år som jag inte hade råångest inför att det var just Alla helgons dag. Dagen då man ska hedra (?) de döda. Sorgen kändes men jag försökte istället tänka på det bra minnena jag haft med dessa människor (främst mamma och pappa) som inte längre finns här i bland oss. Det var det första året på fyra år som jag kunde känna att det faktiskt var något fint. Prata och äta god tacos hemma hos en mycket betydelsefull vän (som jag nu mer kan träffa mer spontant då hon har flyttat tillbaka till staden), tända ljus och minnas tillbaka med ett leende. 

 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Skönt att det var bra i alla fall :) <3

Svar: Ja :) Kram <3
apeaceofmee.blogg.se

http://siliiins.blogg.se

Fint tänkt! Hoppas du fick en fin dag, kramar <3

Svar: Kram <3
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Bra att du kunde känna att det var något fint. Att ångesten inte tog över alltför mycket. <3

Svar: Det var jätteskönt! <3
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

vad mysigt att träffa en vän <3

sv: tack :D nöjd med den faktiskt :)

Svar: Jo det var jättemysigt! :) <3
apeaceofmee.blogg.se

Bellah - livet i USA

Kraaam <3

Svar: Kram <3
apeaceofmee.blogg.se

Isabella

Vad gott det ser ut att vara! :)

Svar: Du det var riktigt mumsigt :)
apeaceofmee.blogg.se

Elin Björk

Åh. Har aldrig fattat mig på katter, men jag antar att du är kattmänniska? Eller är du både och? Märker du inte av Sigge,?

Tack :)
Kramar

Svar: Oki doki. Innan jag bokstavligen fick Sigge så var jag inte alls en kattmänniska. Men när mamma och pappa dog kände jag mig så fruktansvärt ensam, jag var så mycket hemma hos min mamma. Då fick jag ha Sigge på en provvecka och att jag bestämde mig för att behålla honom vilket är det bästa beslutet jag någonsin tagit. Så ja, jag är en riktig kattmänniska! Innan jag visste att jag var allergisk mot katter kände jag av det en hel del. Sen när jag fick mina nuvarande mediciner så känner jag sällan av allergin, mest bara när jag är riktigt förkyld.
Kramis :)
apeaceofmee.blogg.se