Begravning dop födelsedag och födelsedagsfest!

Som ni säkert vet så var jag på farfars begravning i fredags, det var sorgligt men fint med alla ljus som fanns runtomkring. I lördags var det på eftermiddagen dop för min kusins son som fick namnet Charlie, själva dopet var jättemysigt och fint! med massor, och då menar jag massor av nybakta kakor... Säkert en 15 st. Så oj,oj, oj vad jag åt, illamåendet kom till slut, haha. Men de andra var heller inte blygsamma med att ta många av det smarriga. Ibland måste man bara få njuta också tycker jag :) Mot kvällen blev det god tacos liksom tjejmiddag hemma hos mig inför min födelsedag. Det var jättetrevligt med mycket snack och gott att dricka, fina presenter fick jag också. I slutet av kvällen for vi till All star och dansade loss innan jag sedan la huvudet på sängen lite efter 3 på morgonen/natten. I söndags eftermiddag kom min storebror (mellanbrorsan) och hans dotter och grattade mig, jag bjöd på fika (i år orkade jag dock inte vara lika seriös och baka så det fick bli köpt, höhö) och vi pratade om lite allt möjligt. I måndags fyllde jag alltså 27 år och det kändes väl egentligen ingen skillnad från att vara 26 år ;) Vad åren går!!! trots att det känns som att jag nyligen fyllde 20år. Det började med att min storasyster kom och grattade mig vid 10.00. Jag bjöd då på den överblivna tacosen. Farmor kom lite senare och sen åkte jag in till stan för att träffa Mia som bjöd mig på fika, vi hamnade på coffee house. Jag testade en typ av tårta med sockerkakschokladbotten med vitchokladmousse på och den var helt ok! sen till sist drog jag till Nygården en stund för att sedan åka hem och mysa i soffan. Det var en fin födelsedag!


 
Några bilder från födelsedagsfesten (det är min tallrik där creme fraichestrecket finns, opsie! och dopet med "kakbufebordet". Hm... vissa bilder med min mobilkamera blir inte bra, som att den inte riktigt vill fokusera. Det syns inte i själva kameran men när man lägger upp det så här. Blä!  
 
Netti Starby

Oj du har verkligen haft fullt upp och grattis i efterskott! Kram

Svar: Tack så mycket! Kramar
apeaceofmee.blogg.se

Catrin Monica Sandberg

Hoppas du får en fin dag!

Svar: Tack, jag har haft en fin dag idag :) hoppas även du har haft en bra dag! :)
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

oj ser hur mycket kakor det va!

sv: ja det är väldigt skönt :) när man kan röra sig mer fritt och så :)

Svar: Ahh och gott var det :D
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Aldrig kul med begravningar... Du verkar ha haft mycket för dig, gott med tacos :)

Svar: Jo full rulle här :) och jo tacosen var jättegod! :)
apeaceofmee.blogg.se

Sven

Det är en otroligt stor kakbuffé! Det ser riktigt smaskiga. För att inte nämna de fina tårtor ... Visst de smakade lika bra som de såg ut :)

Svar: Ja smaken var underbar :)
apeaceofmee.blogg.se

Jen

Kul med en härlig födelsedag! Och alla kakorna, ser ju helt livsfarligt ut! =P

Svar: Jag vet och det var totalt livsfarligt! :P
apeaceofmee.blogg.se

linah

fina bilder:D!

Svar: Tack :)
apeaceofmee.blogg.se