Kanelbullens dag!

Idag har det varit en fin höstdag. Inte för varm och inte för kall någonstans där i mitten, lagom helt enkelt. Och det har inte bara varit en fin höstdag utan det har även varit kanelbullens dag. När jag var liten då visste jag i princip bara om kanelbullens dag och semmeldagen, och alla högtidsdagar då förståss... Men det finns väldigt många fler sådana temadagar, läs om dem *här*. Förra året glömde jag faktiskt bort att äta en kanelbulle... Fast idag, idag gott folk åt jag faktiskt en stor smarrig en! :) åt du en bulle idag? 

 
Annars blev gårkvällen väldigt trevlig ändå. Det blev inget festligt, men jag tog mig i alla fall till Elle och vi åt pizza, pratade, såg på spring och åt gottit. Så kvällen blev inte så tokig och det tackar jag verkligen för!  


Oh, jag börjar bli lite nervös inför allt som komma skall. Allra helst inför en grej näst nästa vecka (berättar mer om det när det börjar närma sig), inte speciellt kul men absolut nödvändigt. 


Netti Starby

Jag hann inte äta någon kanelbulle igår men det kommer jag göra idag istället :-D Kram

Svar: Mums mums :)
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Härliga bilder :) Åt inte heller någon bulle igår

Svar: Kul att du tycker det :)
apeaceofmee.blogg.se

Skogsraah ☾

Mysigt :) Du ska se att allt går bra!

Svar: Ja, jag hoppas det! :)
apeaceofmee.blogg.se

Elin

Tack <3 Det betyder mycket att du säger det. :)
Jo är ju det, försöker komma ihåg det.
Borderline går att bli frisk ifrån, men bipolär får jag ju släpa på. ...

Hur går det för dig?
kramar

Svar: Jodå, det går helt ok för mig! :)Kramar
apeaceofmee.blogg.se

Amanda CL

nej åt faktiskt ingen, sov istället :P

sv: ja det är svårare än man tror att regissera

Svar: Det kan vara skönt att sova också ;)
apeaceofmee.blogg.se

Sven

Det är roligt med kaneelbullendagen! Tack för länken. Men var är din kaneelbulle? Jag ser bara salt pinnar (Salzstangen auf Deutsch) ... :)) Du äter då förmodligen hemlighet👀

Svar: Ja... Jag åt en bulle i hemlighet, men säg det inte till någon :O haha
apeaceofmee.blogg.se

linah

oj, missade den dagen haha!

Svar: Så det kan bli, haha :)
apeaceofmee.blogg.se

Erica

Jag glömde helt att det var kanelbullens dag! Blev till och med bjuden på en kanelbulle på praktiken, men tänkte inte ens då på vilken dag det var. Berättade det för mormor sen och då sa hon att det var kanelbullens dag, haha.. ;p

Svar: Haha ok! :D
apeaceofmee.blogg.se

N

Mumsigt!

Svar: Jopp! :)
apeaceofmee.blogg.se

A

Vilken superfin höstbild!! Älskar lönnlöv på hösten!
Fanns kanelbullens dag när du var liten? Jag trodde det var ett påhitt som km för bara ca 2-3 år sen...Måste ha missat det innan.
Stor kram!!

Svar: Tack så mycket! :) Jag med, de blir så fina! Jo,det tror jag. Kanske inte jätteliten, men jag är säker på att jag var i 10-11 års åldern i alla fall :) Stor kram tillbaka!
apeaceofmee.blogg.se

linah

har du några bra tips på serier?:D

Svar: Hm... Rita (en dansk serie), Cityakuten, Strong medicin, Orange is the new black, Pretty Little liars, vänner. Alla älskar Raymond, Jims Värld.
kronprinsessan, Rena rama Rolf, Pappas flicka, Svensson Svensson.

Några av många bra serier :)
apeaceofmee.blogg.se

ISA

men hallåååå vad är det för spännande grej? nu blev jag nyfiken ;) och är det där hos dig? Ser mysigt ut! kram

Svar: Njaaaa ingen rolig grej. Och fick reda på igår att det kommer att bli framskjutet. Men kommer förmodligen skriva om det senare :) så var nyfiken ett tag till du ;) Nope, det är inte hemma hos mig utan hos min kompis, och ja hon har det faktiskt väldigt mysigt! :) kram!
apeaceofmee.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Missade helt att ens äta en bulle... Haha :D

Svar: Hihi ok :)
apeaceofmee.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jag åt ingen kanelbulle.. orkade aldrig gå till affären, haha!

Svar: Hihi ok :)
apeaceofmee.blogg.se