Bad Day!

Idag är och har det inte varit någon bra dag. Ute och flängt hela dagen...
Just nu förnekar jag min tvättstuge tid kl.18.00. och önskar väl egentligen att det vore läggdags.
Är så grymt trött! och less på det mesta... Den som retar upp mig nu skulle antagligen få sig en känga!

Det känns så väl att det snart kommer en dag som jag mer än gärna
 skulle vilja hoppa över dvs, mammas födelsedag på torsdag. 

Tänk om man kunde styra livet med tankarna lite som man vill och tänka:
på torsdag vill jag ta en paus från livet, återkommer på fredag!     

[kampen tillbaka]

sv; du har nog missuppfattat..jag har redan tagit platsen för länge sedan, det handlar bara om när jag ska börja och capio föreslog att jag skulle börja på sommarlovet och mamma vill redan nu så jag inte faller längre ner.Och saken är att det känns som att ajg gått upp i vikt och jag vill inte vara störst där :(

Eleonor

Ja jag håller med dig om att man gärna skulle vilja styra tankarna ibland, synd att det inte går bara :/ men du vet att vill du prata så hör av dig.



<3