bla ha bla ha bla ha...

Imorgon är det september... Shit år 2012 är snart slut. Förändringar på G, snart ska jag börja sjunga i kör.
Och inom kort ska jag sluta på Treklövern och påbörja ett annat litet projekt. Lite nervöst... Men det ska väl gå bra.  

Mitt mående går i vågor just nu. Mycket tankar, känslor, saknad och sorg. Det känns tungt. Att vissa saker aldrig kan bli som förr igen hur mycket jag än önskar... "Mamma och pappa jag saknar er! "  

Men det kommer bra stunder ibland. Och snart är det helg igen då Eleonor kommer förbi en sväng på lördag och
 på söndag blir det bio med några tjejer. Det blir nog trevligt, det brukar det bli :)

Imorgon blir det nog en sväng till gymmet igen. Och kanske en liten tripp på stan? 
Jag känner sååå för att byta ut min garderob. Är så trött på mina kläder, hehe.   

Och nu ska jag nog gå och fixa lite i köket.
A

Vad kul att du ska börja sjunga i kör. Jag har gjort det massor med år och jag älskar det. Det är härligt att sjunga och så är den en härlig gemenskap också.
Kram!

Jazzy

Ja, året har gått skrämmande fort, men ändå längtar jag till ett nytt år med nya möjligheter, & förhoppningsvis ett bättre liv.

Jazzy

Känner igen det där med att vilja ha en ny garderob ändå har jag så mycket kläder att det finns en hel hög som jag aldrig har använt. :P

A

Det är en kyrkokör jag är med i, så det är mest sådant som sjungs i kyrkan. Mycket av stora kompositörer som Mozart, Haydn, Händel etc. Jag började som alt och blev sen "uppflyttad" till sopranstämman.
Kramis