Jag saknar er så! <3

 

Jag tänker på er varje dag. Jag önskar att ni fanns här, vid liv.   
Nu denna kväll har jag tänt två ljus, ett till er var. Bredvid står hjärtat.
Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Mamma och pappa, jag saknar er <3 


  

Sen har jag tänt lite fler ljus (blandannat dem på bilderna över) för att få till lite mysfaktor och
 lysa upp i detta höstmörker. Kanske ska jag slå till med en kopp te också?
elin syster

<3 kära syster. jag förstår att det är en tuff tid nu.<3
Du vet var jag finns <3

kram

Svar: Detsamma du! <3
apeaceofmee.blogg.se

Malin;

Även fast vi är så långtifrån varandra så kommer jag aldrig sluta vara stolt över dig, för det är jag, något fruktansvärt. Du är, utan någon som helst tvekan, den starkaste personen jag känner, någonsin känt och troligtvis någonsin kommer känna. Jag tror inte riktigt att du på riktigt vet det själv; vilken jäkla styrka du har inom dig, så jag tänker inte heller sluta påminna dig om det. Inte heller om vilken fantastisk människa du är! Som jag saknar! Och önskar bodde 47 mil närmare mig! <3