...

048. Vad för slags musik gillar du?
Jag lyssnar väl egentligen på det mesta, men pop är väl favorit.

049. Vad säger andra människor när du sjunger?
Om jag går in för det så brukar jag kunna få en del komplimanger.
Fjantar jag till det är det mest skratt.

050. Berätta om ett härligt minne kopplat till musik
När jag och min syster höll på med min kareoke när jag var yngre. 
Haha, så himla kul!

051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det,
vilket blir det?
Så länge jag kan minnas har jag tyckt att ljudet från ett riktigt piano (d.v.s. inte synt) 
kan vara riktigt vackert. Så ja, piano. Och när jag var liten skulle jag ha börjat i en musikgrupp, 
fast jag var för feg så jag åkte aldrig dit. Någonting jag ångrar idag faktiskt.

052. Tipsa om något intressant som har med musik att göra
Jag vet inte om jag har något intressant att komma med gällande musik, nä...

053. Hiss & Diss - Musik
Hiss - Det finns väldigt mycket bra musik som får en på bättre humör.
Diss - Musik som påminner om sorg vid helt fel tillfälle och på helt fel plats.

054. 5 låtar du rekommenderar
Pass!