Julen och julhelgen!

Dagen före julafton tog jag bussen och tåget till min syster och hennes familj där jag stannade fram till juldagen. På juldagseftermiddagen kom Malin och vi gjorde i ordning mat och babblade för fullt! På kvällen blev det dags för godistajm och film, Malin sov över. På annandag jul ringde klockan 9.00. då for vi in till stan för att kolla mellandagsrean, jag köpte en ny svart varmare jacka, en sån där populär målarbok+träpennor, ett ljusrosa nagellack och en basic ljusgrå polotröja med korta armar. Sen åt vi en god sallad till lunch innan Malin var tvungen att cykla till jobbet. Sen fortsatte jag vidare till Nygården en stund innan de stängde. Idag har jag (fastän det inte är julhelg) gymmat och varit på Nygården hela dagen. Det är typ det. Så ja, undra vad nästa vecka har att erbjuda. 

 
A

Har också handlat en del på mellandagsrean. Tyvärr så fastnar jag alltid för saker som det inte är rea på när jag väl är ute :) Men det är kanske det som är meningen...
Kram!

Svar: Kul att du också hittat saker på mellandagsrean :) Haha, klassiskt! så blir det ofta för mig också :P Kramar
apeaceofmee.blogg.se

Anita

Sallad är bra gott :D

Svar: Ja visst är det! Jag är fast i haloumisallad just nu :P
apeaceofmee.blogg.se

Carolina Thoor

Härligt att läsa om Nygården. Jag jobbar på ett äldreboende som heter så haha ^^,
Åh en sådan målarbok har jag också, hoppas den är effektiv!
Låter som om du har haft jätte underbara dagar :D hoppas att du får en toppen måndag idag också! :)

Sv; ja, det var skönt med att få sova en extra timme faktiskt! :)

Svar: Haha Ok. Det var ju lite roligt! :D Har du målat några sidor? :)

Hoppas du får en bra dag idag!
apeaceofmee.blogg.se

Amanda

åh älskar de där målarböckerna :)

sv: visst är den :D

Svar: :)
apeaceofmee.blogg.se

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Så mysigt det ser ut :)

Svar: Och det var det :)
apeaceofmee.blogg.se

ISABELLA

härligt :)

Svar: Japp :)
apeaceofmee.blogg.se

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Kul med en målarbok :)

Svar: Jaa :)
apeaceofmee.blogg.se