Borlänge Kupolen

Idag vaknade jag före klockan 06:20. Jag hade ställt den på 07.00. Några av oss på Nygården åkte nämligen iväg till Kupolen i Borlänge! och jag riktigt kände hur spenderarnerverna vaknade till liv i kroppen, hihi. Det är alltid så kul att gå runt i köpcentrum som man inte är van vid :) Så 08.30 imorse tog vi minibussen för slutmålet destination Kupolen. Fast vi stannade på något ställe på vägen också, knorre, korre eller vad det nu hette... Massa inredningsprylar i alla fall, mycket fint! men jag köpte ingenting då jag inte kunde se att sakerna skulle få plats någonstans, lite typiskt.


Pasta carbonara till lunch, mums! fast i spanien smakar det alltid bäst.


Fika hann vi också med. Och jag lyxade till det med ett wienerbröd! (som jag hade tagit en liten tugga på innan bilden togs)


Lite fynd blev det också. Exempelvis denna top... Det syns kanske inte riktigt men den går upp högt vid halsen, som en polo fast ändå inte. Jag tycker om den mycket! (och jag hade lite svårt att få en bra bild för att få tröjan rättvist visad, bilden blev inte helt bra men den får duga)


Och denna supersöta ring!
 
 
Plus en stickad tröja. 

När jag kom hem vid halvfem var jag helt slut jag var tvungen att lägga mig och sova i en timme, haha. Shopping tär visst (eller ganska säkert berodde det på min tidiga uppstigning imorse... Ev en kombination av båda, haha!)

En trevlig dag som nu lider mot sitt slut. Och därmed säger jag god natt!